ABB Electric

شرکت ای بی بی الکتریک

ABB یک شرکت مهندسی جهانی پیشرو است که تحول جامعه و صنعت را برای دستیابی به آینده ای پایدار و سازنده انرژی می بخشد. با اتصال نرم افزار به برق ، رباتیک ، اتوماسیون و نمونه کارهای حرکتی ، ABB مرزهای فن آوری را پیش می برد تا عملکرد را به سطوح جدید برساند. با بیش از 130 سال سابقه برتری ، موفقیت ABB توسط 110،000 کارمند با استعداد در بیش از 100 کشور انجام می شود.

ای بی بی الکتریک

در سال ۱۸۸۳ شرکتی سوئیسی به نام ASEA به عنوان تولید کننده برق و ژنراتور تاسیس شد. همچنین هشت سال بعد و در سال ۱۸۹۱ میلادی شرکت دیگری در سوئد با نام BBC تاسیس گردید که زمینه فعالیت آن تولید موتورهای AC,DC ، ژنراتور، توربینهای بخار و مبدلها بود. در نهایت در آگوست سال ۱۹۸۷ دو شرکت ASEA, BBC با یکدیگر ادغام شدند و کمپانی ABB را تشکیل دادند. از ادغام این دو شرکت متوسط، شرکتی جهانی و عظیم با درآمدی ۱۸ میلیارد دلاری و ۱۶۰ هزار کارمند پدید آمد. با پیشرفتی چشمگیر این شرکت در سال ۲۰۱۰ درآمدی در حدود ۳۱ میلیارد دلار با بیش از ۱۳۵ هزار کارمند در سطح دنیا را تجربه کرد. شرکت ABB بیش از ۱۳۰ سال است که در تجارت انرژی فعالیت داشته و در نوآوری های بسیاری پیشگام بوده است.

659ee35f-77c8-4106-8103-dd68367b5ecf_Banner-ABB

ای بی بی الکتریک

شرکت تجهیزات ای بی بی الکتریک این کمپانی تجهیزات محافظتی ولتاژ پایین (Circuit Breakers) ، سوئیچ ها ، محصولات کنترلی ، لوازم جانبی سیم کشی و کابل کشی برای محافظت از انسانها ، تاسیسات و تجهیزات الکترونیکی در برابر اضافه بار الکتریکی (Electrical Overload) تولید می کند. همچنین شرکت ABB از بزرگترین تولید کنندگان محصولات هوشمند ساختمانی تحت استاندارد KNX میباشد. استانداردی که به کمک آن میتوان کلیه تجهیزات برقی ساختمان از روشنایی و پرده برقی گرفته تا تهویه مطبوع و سیستمهای سرمایش/ گرمایش را کنترل و مدیریت کرد. در استاندارد KNX کلیه محصولات توسط یک کابل دیتا به همدیگر متصل میشوند و به کمک قابلیتهای نرم افزاری امکان پیاده سازی هرگونه سناریو هوشمند برای مصرف کنندگان فراهم میشود. استاندارد KNX از مهمترین و اولین استانداردهای هوشمندسازی ساختمان می باشد و انواع ساختمانها از ویلا و مسکونی گرفته تا اداری و تجاری توسط این استاندارد قابل هوشمندسازی می باشند.

Products 

مشاهده کامل محصولات ای بی بی الکتریک

12

ماه خدمات پس از فروش

2415

محصولات قابل ارائه

1785

مشتریان ما

22

سال سابقه درخشان